The ELITE Frost - Rainbow Six Siege

5 Սեպ % Yթ.-ին
2 365 805 Դիտումներ

Get free R6 credits, cash and gift cards here! $5 bonus: www.influencerlink.org/SH9a
Thanks Swagbucks for sponsoring!
With the release of Operation Grim Sky on Rainbow Six Siege, our trap queen Frost has finally received an ELITE SKIN! It honestly makes her even more toxic.
My links:
» Twitter - twitter.com/MeatyMarley?lang=en
» Instagram - instagram.com/meatymarley/?hl=en
» Patreon - www.patreon.com/MeatyMarley
» Twitch - www.twitch.tv/meatymarley
Friends in this video:
» Dom - amwine.info/film/exHwo25wa-LYbVLEamy4BQ
» Custard - www.twitch.tv/lieutenantcustard

Մեկնաբանություններ
  • We have a new elite skin! LET'S PRAY FOR A TACHANKA ELITE! Next time your queue time is long, click my link and sign up for Swagbucks to get a $5 bonus that you can use to get 600 R6 credits: www.influencerlink.org/SH9a We are edging towards 400k subs! Your support has been AMAZING lately, thank you so much.

    MarleyMarley2 տարի առաջ
    • Tachanka elite is coming up

      EfeGaminGEfeGaminGԱմիս առաջ
    • Swagbucks fr?

      ICEY BREEZEICEY BREEZE2 ամիս առաջ
    • Marley 1 year later they are finally going to add it

      LukazuLukazu4 ամիս առաջ
    • That twitch drone edit killed me 😂😂😂

      Nitro SpeedNitro Speed8 ամիս առաջ
    • Can someone help me , how do i use my SB to redeem them i R6

      CookiemonsterCookiemonster9 ամիս առաջ
  • 2 years later and still no tachanka elite

    Heath SouthworthHeath Southworth4 օր առաջ
  • Im in Pakistan and it says we do not have swagbucks in this country

    pranav abhaypranav abhay13 օր առաջ
    • Fuck Pakistan I wanna be Canadian

      pranav abhaypranav abhay13 օր առաջ
  • Old Marley clips are now part of my daily routine

    Jake MitchellJake Mitchell14 օր առաջ
  • F

    The Siege manThe Siege man23 օր առաջ
  • You’ve got 32,000 R6 Credits Bruv

    Max McsherryMax Mcsherry24 օր առաջ
  • Yes

    Red CookieRed Cookie25 օր առաջ
  • When the game was gd

    godgod26 օր առաջ
  • I have black ice both her guns

    BH jdogBH jdog26 օր առաջ
  • 3 mil

    bobby chuloobobby chulooԱմիս առաջ
  • Was that a Tomb raider skin cal

    Lord JohnnyLord JohnnyԱմիս առաջ
  • Your legit cracked!!

    Tigger JasmineTigger JasmineԱմիս առաջ
  • "Laura croft" wheeze its lara Pronounce l-ar-a Sorry it gave me anxiety the way u said her name. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KISS crüeKISS crüeԱմիս առաջ
  • swagbucks scam

    mineshaft mineshaftmineshaft mineshaftԱմիս առաջ
    • @Ok ? evidence: have you ever found an app like that that even gives the money after you complete the surveys? didnt think so

      mineshaft mineshaftmineshaft mineshaftԱմիս առաջ
    • Evidence?

      Ok ?Ok ?Ամիս առաջ
  • Dom 2018 "I cant live without my mira" Dom 2020 gets mira and nitros himself

    Lord SmithulisLord SmithulisԱմիս առաջ
  • f

    rain gamingrain gamingԱմիս առաջ
  • First time I've been early in years

    Hello ThereHello ThereԱմիս առաջ
  • Bit late

    selloutselloutԱմիս առաջ
  • 1:30 lol what a luck we have lara croft ash in the game now

    Kuzey ArıKuzey Arı2 ամիս առաջ
  • A full year in advance, Marley predicted the Lora Croft elite skin He is truly the god of predictions

    Doogle The DemonDoogle The Demon2 ամիս առաջ
  • 'best used as a breaching tool'...

    Travis HallTravis Hall2 ամիս առաջ
  • If u look at 4:55 it says “let him clutch and if u do u get in the vid” so Marley is click baiting

    Wild Husky KingWild Husky King2 ամիս առաջ
  • 1:27 Now we have Ash elite Tomb Raider

    ItsMrDannyItsMrDanny2 ամիս առաջ
  • I don’t really trust the swagbucks thing cuz it asks for a LOT of personal information

    LandonDreemurrLandonDreemurr2 ամիս առաջ
  • Laura Croft, booshes

    Tatty and his GAMES.Tatty and his GAMES.2 ամիս առաջ
  • When dom played Mira

    skater 1108skater 11082 ամիս առաջ
  • Does swagbucks acc work?

    RANDOM MonkeyRANDOM Monkey2 ամիս առաջ
  • 0:37 that ela tho

    tortue du quebectortue du quebec2 ամիս առաջ
  • marley: plays casual and everyones a bot me: gets into a casual game with a full team of queued lvl 300, diamond, players fhat have played since beta

    jacobjacob3 ամիս առաջ
  • Me watching old Marley videos and sees rare footage of dom playing mira

    Blitz Log23Blitz Log233 ամիս առաջ
  • F

    JamonD2304JamonD23043 ամիս առաջ
  • That’s why dom doesn’t play Mira anymore

    instant wuin gamerzinstant wuin gamerz3 ամիս առաջ
  • Frost is cute with that 🥺

    Kaeya FNKaeya FN3 ամիս առաջ
  • The last time dom tried with mira 6:07 - 6:27

    The Bullet BoxThe Bullet Box3 ամիս առաջ
  • We watching during quarantine be like the good old days

    Cody BaierleinCody Baierlein3 ամիս առաջ
  • 1:31 casual prediction of ash tomb raider skin

    Joe M.Joe M.3 ամիս առաջ
  • I like the way u cheat

    N ReN Re3 ամիս առաջ
  • see how you get points after a round of like no one dies , you should get points if you ace too

    Fraser WelshFraser Welsh3 ամիս առաջ
  • He told ash that he was the tomb raider but ash got the tomb raider elite skin

    REPTILE_NATIONREPTILE_NATION3 ամիս առաջ
  • there is no download button on the sponsored app

    JodjgamesJodjgames4 ամիս առաջ
  • F

    Reece HeatonReece Heaton4 ամիս առաջ
  • 1:33 Marley predicted the Tomb Raider ash elite 😳

    Tom DoyleTom Doyle4 ամիս առաջ
  • How ironic was marley at 1:31 when he said he was lara croft and now ash has an official tomb raider elite

    ITZzAlix XITZzAlix X4 ամիս առաջ
  • e

    Vanossthefake 2Vanossthefake 24 ամիս առաջ
  • Marley got uno reverse ash gots a tomb raider

    Nona SmithNona Smith4 ամիս առաջ
  • One day I'll find the outro song...

    LemurrLemurr4 ամիս առաջ
    • @halal ayesha 👍👍

      LemurrLemurr4 ամիս առաջ
    • @Lemurr thx

      halal ayeshahalal ayesha4 ամիս առաջ
    • @halal ayesha I found it. We're Dreaming - Gin$eng

      LemurrLemurr4 ամիս առաջ
    • pls do lol

      halal ayeshahalal ayesha4 ամիս առաջ
  • i love that marley(as Frost) says that he is the tomb raider to ash who now has the tomb raider elite skin LOL

    EYE HEREEYE HERE4 ամիս առաջ
  • Does anyone know the outro song

    Collinn McKinley WardenCollinn McKinley Warden4 ամիս առաջ
  • 1:00 what was Dom expecting when they were sneaking, sneak up on then and the just sneak away again

    Murdy R6Murdy R64 ամիս առաջ
  • 1:30 well that didnt age well

    Blaze8055Blaze80554 ամիս առաջ
  • Is anyone watching this when he says he’s Lara Croft but there’s a Lara Croft skin out for ash?

    Nighthawk 44Nighthawk 444 ամիս առաջ
  • The shift key one though.

    FolkbitsFolkbits4 ամիս առաջ
  • 1:28 Ash has played uno reverse card

    TB24TB245 ամիս առաջ
  • 1:27 ash will remember that one

    AidanAidan5 ամիս առաջ
  • Marley when downing an Ash: "I am the tomb raider" Ash one year Later: Gets an Elite Skin named Tomb Raider

    RDGamer321RDGamer3215 ամիս առաջ
  • 4:09

    Random PersonRandom Person5 ամիս առաջ
  • lol 5:50

    Not NanzorNot Nanzor5 ամիս առաջ
  • do face revael

    SNIPER ESSAHSNIPER ESSAH5 ամիս առաջ
  • A year later the Lara Croft skin was added for Ash as a 3rd elite

    Jack JohnsonJack Johnson5 ամիս առաջ
  • bring back the outro song man

    aqiil yesaqiil yes5 ամիս առաջ
  • Little did he know a tomb raider elite will be in the game in 2020

    Natwebb13Natwebb135 ամիս առաջ
  • F

    Big G and Mr BBig G and Mr B5 ամիս առաջ
  • marley you predicted lara craft skin but wrong op

    Lill RaggarnLill Raggarn5 ամիս առաջ
  • 0:37 ima just pause real quick...

    Jester :DJester :D5 ամիս առաջ
  • Past:He sais that his Lara croft Present:ash lara croft Skin exist Frost:am i a Joke to you

    Forcoll Br9070Forcoll Br90705 ամիս առաջ
  • That ash had the rarest elite skin ever

    Spacat WroldSpacat Wrold5 ամիս առաջ
  • The Laura Croft joke has only become more ironic since Ash's elite skin

    Osl ZiSZOsl ZiSZ5 ամիս առաջ
  • I watched this in 2020 it’s funny how he tells a Ash that he’s a Lora crafte then Ash gets the skin Lol

    Rylan BakkerRylan Bakker5 ամիս առաջ
  • Marley saying to ash that he is Lara Croft, The Tomb Raider Ubisoft few years later when they add a Lara Croft elite for ash

    FireGameS NLFireGameS NL5 ամիս առաջ
  • F

    Storm_Eclips3Storm_Eclips35 ամիս առաջ
  • Marley your a nerd because you aced. Not my words I heard it from Custard

    TeAr MexicoTeAr Mexico5 ամիս առաջ
  • 1:30 thats a bit ironic

    Fred WildFred Wild5 ամիս առաջ
  • How do I get r6 credits from swagbucks?

    Cole Te SiongCole Te Siong6 ամիս առաջ
  • Bruh 0:19 that's soooooooooo annoying when it happens😩

    Well that was funツWell that was funツ6 ամիս առաջ
  • Algún español por el chat?

    ck_ adrianck_ adrian6 ամիս առաջ
  • 1:30 marley?

    vitor 01020vitor 010206 ամիս առաջ
  • That outro hits hard😢

    SymSym6 ամիս առաջ
  • is swagbucks actually good, like does it ask for fucking tons of work, then sometimes not even reward

    BOOMERBOOMER6 ամիս առաջ
  • That foreshadowing tho...

    Lucky ODLucky OD6 ամիս առաջ
    • Lucky OD yeah “I’m the tomb raider” hmmmmmm🤨

      Alejandro RodriguezAlejandro Rodriguez6 ամիս առաջ
  • Frost is the most attractive female operator, change my mind.

    Poli T. HeliuPoli T. Heliu6 ամիս առաջ
  • 1:27 Marley how the fuck

    sheptakuramasheptakurama6 ամիս առաջ
  • Lol that tomb raider joke is 10 times funnier now

    Bruh 420Bruh 4206 ամիս առաջ
  • OK BUT HOW HAS NO ONE ELSE NOTICED @ 5:20?! That smooth editing bruh

    _G0Z4_G0Z46 ամիս առաջ
  • Marley did u just say ur Lara croft to ash? Cuz now SHE is Lara croft Coincidence?

    Myron E.Myron E.6 ամիս առաջ
  • Isn’t there a tomb raider for ash

    -ENVI--ENVI-6 ամիս առաջ
  • F frost Thats F

    okChipBoomerokChipBoomer6 ամիս առաջ
  • And 2 years later there is tomb raider elite şah skin

    Kuzey GunerKuzey Guner6 ամիս առաջ
  • 1:27 uno reverse card.

    Oof OofOof Oof7 ամիս առաջ
  • is dom a vigil main

    ashu sharmaashu sharma7 ամիս առաջ
  • Says to ash “I am Lara Croft the tomb raider” This video aged terribly

    Daniel EscutiaDaniel Escutia7 ամիս առաջ
  • the ela tho... why?

    Dominik ParkerDominik Parker7 ամիս առաջ
  • Love the halo forward unto damn music

    Empire XEmpire X7 ամիս առաջ
  • 1:33 ash is nów tomb raider, but you.....

    Olo BoloOlo Bolo7 ամիս առաջ
  • 1:30 pretty ironic rn isnt it lol

    vZulixevZulixe7 ամիս առաջ
  • F

    10k subs with 3 vids10k subs with 3 vids7 ամիս առաջ
  • Me in 2018 1:32 seems legit. Me in 2020 1:32 that's a rip.

    Riot GamezRiot Gamez7 ամիս առաջ
  • swag bucks is scetchy I will prob get a virus

    Oliver Al-HoroubOliver Al-Horoub7 ամիս առաջ
  • how does swag bucks work?

    Oliver Al-HoroubOliver Al-Horoub7 ամիս առաջ
  • Do the legendary skins stay in the game forever?

    John MurrellJohn Murrell7 ամիս առաջ
  • 1:30 don’t age well when ash got lara croft elite skin this season

    brain bombbrain bomb7 ամիս առաջ
AMwine